Olyan újdonságot ígér az Audi, ami a TT stílusát és az R8 erejét egyesíti
“TT Moment 2.0-ként” hivatkoznak a projekre a belső kommunikációban.
“TT Moment 2.0-ként” hivatkoznak a projekre a belső kommunikációban.
Ha nem lett volna elég bajuk eddig is a német prémium márkáknak.
Minden márkánál csökkentek az eladások, de igencsak eltérő mértékben.
Baj van a kínai eladásokkal, ami szinte mindent meghatároz.
Régi nagy kedvenc sokaknál a V8-as motorú gumifüstölő.
Mindig is az egyik leginkább vitatott modell volt a palettán.
Tovább is tartják meg az autóikat, és kevesebbet is mennek, mint korábban.
Sokáig a modellpaletták lefelé bővítése volt az irány a prémium gyártóknál is, most úgy tűnik, változóban a helyzet.
Leleplezték a típus limuzin és kombi változatának ötödik generációját.
Negyvennyolc százaléka a bajor márka eladásainak már nálunk is szabadidő-autó, köztük egyre több az alternatív hajtású modell, illetve hamarosan jönnek a teljesen elektromos változatok is.
A napokban indult el a tisztán elektromos Audi e-tron GT gyártása, amelynek alumíniumkarosszériája Magyarországon készül.
Szokatlan idők járnak mostanság.
Múlt, jelen és jövő békésen él egy más mellett, ha minden autó egy-egy sport BMW.
Az egyik legfrissebb autóipari trend, hogy távolról kapcsolnak be új funkciókat egy autóban. Mindezt persze jó pénzért.
A két bajor cégnek, az Audinak és BMW-nek egyformán a negyedével estek az eladásai az idei második negyedévben, a Mercedes is hasonló eredményeket vár.
Nincs mese, jönni kell a BMW X7 és a Mercedes-Benz GLS konkurensével.
Az fura, hogy mint bajor cég, a BMW eddig soha nem próbált befektetni a müncheni Bayernbe.
Az Audinál jelentős megtakarítási tervekkel álltak elő, közölte egy interjúban a márka vezetője, Bram Schot. A legfontosabb pontok: milliárdos megtakarítások és még nagyobb hangsúly Kínán.