Audi, BMW, Mercedes – ki nyerte a tavalyi évet?
Minden márkánál csökkentek az eladások, de igencsak eltérő mértékben.
Minden márkánál csökkentek az eladások, de igencsak eltérő mértékben.
Baj van a kínai eladásokkal, ami szinte mindent meghatároz.
Régi nagy kedvenc sokaknál a V8-as motorú gumifüstölő.
Mindig is az egyik leginkább vitatott modell volt a palettán.
Sokáig a modellpaletták lefelé bővítése volt az irány a prémium gyártóknál is, most úgy tűnik, változóban a helyzet.
Szokatlan idők járnak mostanság.
Múlt, jelen és jövő békésen él egy más mellett, ha minden autó egy-egy sport BMW.
Nincs mese, jönni kell a BMW X7 és a Mercedes-Benz GLS konkurensével.
Nem praktikus, nem is olcsó és korántsem sem olyan brutális, mint egy keményvonalas AMG-Mercedes. A C 43 a többségnek mégis bőven elégséges vezetési élményt adna – ha csak ez volna a lényeg egy AMG-ben, nem pedig a "mindenkit azonnal lenyomok" elv.
Tovább is tartják meg az autóikat, és kevesebbet is mennek, mint korábban.
Leleplezték a típus limuzin és kombi változatának ötödik generációját.
Negyvennyolc százaléka a bajor márka eladásainak már nálunk is szabadidő-autó, köztük egyre több az alternatív hajtású modell, illetve hamarosan jönnek a teljesen elektromos változatok is.
A napokban indult el a tisztán elektromos Audi e-tron GT gyártása, amelynek alumíniumkarosszériája Magyarországon készül.
Az egyik legfrissebb autóipari trend, hogy távolról kapcsolnak be új funkciókat egy autóban. Mindezt persze jó pénzért.
A két bajor cégnek, az Audinak és BMW-nek egyformán a negyedével estek az eladásai az idei második negyedévben, a Mercedes is hasonló eredményeket vár.
Az fura, hogy mint bajor cég, a BMW eddig soha nem próbált befektetni a müncheni Bayernbe.
Az Audinál jelentős megtakarítási tervekkel álltak elő, közölte egy interjúban a márka vezetője, Bram Schot. A legfontosabb pontok: milliárdos megtakarítások és még nagyobb hangsúly Kínán.
Alig három éve jött ki a mostani 7-es generációja, de máris itt a frissített változat.